Hoe repareer ik een functie-update in Windows 10, versie 1703?

Hoe repareer ik een functie-update in Windows 10, versie 1703?

Microsoft biedt een groot aantal hulpprogramma’s die beheerders helpen bij het beheren en oplossen van problemen met hun Windows-machines. De tool waar we ons op gaan richten is DISM. Het stelt ons in staat om kapotte systemen te repareren door eerder geïnstalleerde updates, systeembestanden en componenten opnieuw te installeren.

Als op uw computer de bijgewerkte 16299-versie van Windows 10 Home of Pro is geïnstalleerd, kunt u deze tool gebruiken om de update te repareren voordat deze via Windows Update ongedaan kan worden gemaakt.

Dism zelf is een opdrachtregelprogramma dat is opgenomen in Windows 10 met de nieuwste updates en soms kunnen er problemen zijn met uw installatie omdat deze helemaal niet werkt of niet goed werkt. Andere rapporten geven aan dat sommige gebruikers het niet kunnen uitvoeren omdat ze geneste service- of apparaatstuurprogramma’s op hun computer hebben geïnstalleerd. Als die stuurprogramma’s in strijd zijn met wat u met Dism moet doen, moet u ze indien mogelijk verwijderen voordat u Dism gebruikt voor betere resultaten.

Dit artikel helpt je: een functie-update repareren in Windows 10, versie 1703.

Hoe Repareer ik een functie-update in Windows 10, versie 1703:

Als uw computer traag wordt na het installeren van de nieuwste functie-update van Windows 10, is er een eenvoudige manier om het probleem op te lossen zonder gegevens te verliezen of uw besturingssysteem opnieuw te installeren.

Dit artikel helpt u bij het oplossen van een functie-update in Windows 10, versie 1703.

Sommige functies zijn uitgeschakeld vanwege de update en u kunt ze pas gebruiken nadat u de update hebt opgelost.

Wanneer een update voor Windows 10 wordt uitgerold, zijn er altijd een paar bugs. Dit bericht helpt je om die bugs op te lossen.

In de laatste paar maanden van 2017 bracht Microsoft build 1703 uit voor Windows 10. De build was niet zonder bugs die in de daaropvolgende weken door hun trouwe gebruikers moesten worden opgelost. In dit bericht zullen we enkele oplossingen bespreken om uw systeem weer aan de praat te krijgen.

– Gebruikers die een upgrade hebben uitgevoerd vanaf versie 1607 of eerder hebben geen toegang tot de functie-update op hun Windows 10-apparaat. U zou uw apparaat moeten kunnen resetten en de functie-update opnieuw kunnen installeren als u een geldige productsleutel heeft of als u uw apparaat aan een andere pc hebt gekoppeld door “Opnieuw deelnemen” te gebruiken in de app Instellingen. Als u uw productsleutel bent kwijtgeraakt, kunt u online of telefonisch contact opnemen met het ondersteuningsteam van Microsoft

– Aangezien bij het upgraden van een eerdere versie van Windows 10 mogelijk alle apps opnieuw moeten worden geïnstalleerd

Er zijn een paar manieren om het probleem van een functie-update in Windows 10 op te lossen. Ten eerste kunt u proberen uw computer opnieuw op te starten en deze te dwingen de nieuwste updates opnieuw te installeren. Een andere manier is om Systeemherstel te gebruiken.

Om deze update te repareren in Windows 10, versie 1703, moet je naar het menu Start gaan en ‘hervatten’ typen. Maak je geen zorgen over wat er gebeurt als je “hervatten” verkeerd spelt of als zo’n optie niet bestaat. Typ nu “systeemherstel”.

De beste manier om dit probleem op te lossen, is door uw computer terug te zetten naar Windows 10, versie 1607. U kunt ook proberen Systeemherstel te gebruiken om uw systeembestanden te herstellen.

De beste manier om dit probleem op te lossen, is door uw computer terug te zetten naar Windows 10, versie 1607. U kunt ook proberen Systeemherstel te gebruiken om uw systeembestanden te herstellen.

Als je niet wilt terugdraaien maar toch Windows 10, versie 1703 wilt, dan heb je een nieuwe productsleutel of een OEM-licentie nodig om toegang te krijgen tot updates en functies. Zorg ervoor dat op de computer een authentiek exemplaar van Windows 10 wordt uitgevoerd voordat u doorgaat met updates.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *